dinsdag 24 maart 2009

Zomerplanning


En daar is dan onze zomerplanning


De kinderen en ik komen 21 juni op zondag aan in Nederland.

Wij gaan een hotel boeken in Zandvoort, dus onderdak is in ieder geval voor 2 personen geregeld. De ervaring leert dat logeerpartijen er meestal voor zorgen dat een derde bed voortdurend ongebruikt blijft.

Uiteraard gaat Suzanne en ik in ieder geval donderdag naar de Voorwegschool om de musical bij te wonen. Aangezien de meeste scholen nog niet uit zijn gaan Ruben en ik samen ook gezellige dingen ondernemen en intussen zal hij zelf ook met zijn vrienden contact opnemen om te zien of hij een en ander kan afspreken.

In het weekend van 27 en 28 juni gaan we 2 dagen naar Zoutelande om mijn ouders op te zoeken.

Maandag, dinsdag en woesdag zijn nog niet ingevuld, maar donderdag 2 juli komt Wiegert aan in Nederland (Jippie, net op tijd om samen onze trouwdag te vieren op de 4e).

De 3e vertrekken we dan naar Friesland, Heeg om een weekje samen vakantie te vieren. De 10e en de 11e gaan we bij Carla en Stijn en Ineke op bezoek.

De 11e slapen we in het Courtyard in Hooddorp zodat we de 12e klaar zijn om samen met Beatriz de terugreis te aanvaarden.

Terug in de US heeft Ruben op de 25e en de 26e een Zappa concert voor diegenen die in de buurt zijn.

De 31e juli vertrekken we met de auto naar San Diego en Big Bear voor nog een staartje vakantie en komen dan de 14e weer terug zodat Ruben de 17e weer naar school kan. Suus en ik mogen dan nog even vakantie vieren en gaan pas 31 augustus weer naar school.

Leuke ideeen, tips e.d. zijn welkom,

Veel warme groetjes an ons allemaal

1 opmerking:

Unknown zei

Die maandag, dinsdag en woensdag kunnen jullie mooi bij mij op bezoek komen ;)