dinsdag 10 februari 2009

Vlaag van weemoed

Ja, je leest het echt. Was ik net even op mijn volkskrant pagina op internet aan het lezen met mijn kopje koffie, lees ik dat ze in Parijs een echte HEMA hebben geopend. Nu voldoet de Target prima aan de wensen die de HEMA vervult en gaat het me te ver om te zeggen dat het enige dat ik mis de HEMA is, maar ik kon het natuurlijk niet laten om even het filmpje te bekijken.

En toen, ach weemoed, kleurige rekken met Jip en Janneke bekertjes, fris gekleurde handdoekjes allemaal op de echte HEMA manier geetaleerd, met op de achtergrond melodieus Frans commentaar. De HEMA wordt er alleen nog leuker van. Een vrouw zwaaide nog even met een HEMA rookworst die er jammergenoeg niet te krijgen is en ook de stroopwafeltjes kwamen nog in beeld. Ik zou er zo van op het vliegtuig naar Frankrijk springen.

Ja, weemoed ligt altijd op de loer als je haar het minst verwacht. gelukkig hebben we hier wel Pimmetjes van Lu, dus ik neem er nog een bij de koffie. Au revoir

mmmmmmmmmmmmm

Geen opmerkingen: