vrijdag 30 januari 2009

vakantieplanning mmmmm



Wat is het heerlijk om ook al heb je nog geen vakantie toch alvast te genieten van het idee. En ik weet zeker dat niemand het zal geloven, maar ik vind het idee om straks een weekje in een huisje met een valkje aan de Fluessen in Friesland te bivakkeren net zo leuk als het vooruitzicht op de verleidingen van Kauai Eiland in Hawaii. Ja, ik weet het en ik durf er bijna niet over te schrijven, maar he, als je zo dicht bij bent dan moet het er een keer van komen. En die keer wordt in onze voorjaarsvakantie in april.

Hieronder alvast een paar foto's omdat ik het niet kan laten. Hopelijk worden de onze net zo mooi.











En dan Friesland! Onze plannen liggen al een beetje vast in de zomervakantie. Na een weekje uitrusten gaan de kinderen en ik eerst op pad, zodat we in ieder geval de Voorwegmusical niet missen. We zullen waarschijnlijk aankomen rond 20-21 juni. Van de 3e tot de 10e juli hebben we geboekt bij de Pharshoeke, vlakbij Heeg in Friesland, huisje voor 4 met valk en roeiboot. Nu nog mooi weer, want ik kan me nog onze laatste valkvakantie herinneren met veel warme chocolade melk gevolgd door een week zuid-zuid Frankrijk om weer op temperatuur te komen.

Zoals de plannen nu zijn gaan we dan de 11e weer naar huis en gaan we pas de 13e augustus nog een weekje op pad. Intussen is de logeerkamer beschikbaar en daar geldt, wie het eerst komt......

1 opmerking:

Unknown zei

Hawaii! Leuk!

Wat een mooie plaatjes!!